June 2008

BLESKOVKA ČÍSLO 3.

27. june 2008 at 19:23
1.Troy nebo Gabriella
2.Sharpay nebo Taylor
3.Co by si chtěl na diplom
4.Kdyby si byla herec a vzali tě aby si hrála v hsm koho?
5.Chad nebo rayan

ZA BLESKOVKU ČÍSLO 2.

27. june 2008 at 19:07
Majdě za bleskovku.....
Pro Bzzz za bleskovku.....
Holce na zabiti za bleskovku...

OBRÁZKY HSM

27. june 2008 at 9:37

BLOG NEBO ESTRANKY

27. june 2008 at 9:31
Hlasujte hlasujte!!!!

sonb blog

27. june 2008 at 9:28
BLOG
Jestli se chcete přihlásit do soutěže o nej blog nebo estranky tak zadejte do komentářů svojí přezdívku a blog (jen o hsm).Až bude aspoň tak 5 blogů nebo estranek tak já udělám anketu s těmi blogy.A pak se bude hlasovat a kdo vyhraje může si říct obrázek nebo něco s hsm a j u to obstarám.

BLESKOVKA ČÍSLO 2.

27. june 2008 at 9:15
1.JAKOU KNÍŽKU ZROVNA ČTEŠ?
2.tvoje nej skupina
3.CO BY SI CHTĚL NA DIPLOM
4.líbí se ti můj blog?
5. NA CO HRÁLA KELSIE?

ÚKOL ČÍSLO JEDNA

25. june 2008 at 14:23
1.ÚKOL
1.napiš všechny hlavní role high scholl musical(příjmení nemusí)
2.natáčí se high scholl musical 3?
3.napište mi dvojice které spolu chodí nebo budou chodit
4.ve dvojce měla Gabriella jako plavčík barvu plavek?
Všechny tyto odpovědi pište do komentářů.Úkol bude bodován takhle:
1.7 bodů
2.1 bod
3.2 body
4.1 bod
Uzavírka bude v neděli osm hodin.Vyhodnocení napíšu do rubriky club hsm.

ZA BLESKOVKU ČÍSLO 1

25. june 2008 at 14:08
Krisovi za bleskovku......
Lole159 za bleskovku.....
Lence za bleskovku.......

3.ČLEN

24. june 2008 at 18:47
přezdívka:----VanessaH---
Blog:fun-stars.blog.cz
email:fun-stars@seznam.cz
Body:11 b
nej postava z hsm:Gabriella

BLESKOVKA ČÍSLO 1.

24. june 2008 at 17:56
1.Tvůj pozdrav
2.co by si chtěl na diplom
3.Tvůj nej film
4.tvůj nej sport
odpovědi pište do komentářů a diplomy budete mít v rubrice diplomky.

2.ČLEN

24. june 2008 at 17:40
přezdívka:Lola59
Email:BluElf@email.cz
body:0
Nej postava z hsm:Kelsie

1.ČLEN

23. june 2008 at 13:49
přezdívka:vanessinka19
Email:Holka5555@seznam.cz
body:8 b
Nej postava:TROY

PŘIHLÁŠKY

23. june 2008 at 13:10
Přihlásíte se tak že napÍšete do komentářů
PŘEZDÍVKU
VÁŠ BLOG
VÁŠ EMAIL
A VAŠI NEJ POSTAVU Z HSM
Až bude club fungovat(to až se přihlásí aspoň tři lidi)dám vám vědět na email nobo blog.

INFORMACE

20. june 2008 at 17:28
Ahoj jestli se chcete přihlásit do klubu hsm(high scholl musikal)ta klikněte na rubriku PŘIHLÁŠKY DO CLUBU a já vám udělám vizitku.Až budete zase na internetu klikněte na rubriku členi a tam budete mít 1.člen....A vy se musíte najít.Budu vám dávat různé úkoly na hsm a za ně budete dostávat body a za ně si pak můžete něco koupit.

SENAMENÍ

17. june 2008 at 18:09 high school musical
SEZNÁMENÍ TROJE A GABRIELLI
Tak Troj se poznal s Gabriellou na silvestra.Gabriella si pořád četla a mamka jí řekla ať jde na párty.Tak šla a tam byl i troj.Vzala si sebou knížku.A ten kdo párty vedl najednou řekl že na koho zamíří reflektor ten pude na podio zazpívat a potom ještě dodal samozřejmě pro ty na kterých de vidět že se nudí.A Gabriela si četla a najednou reflektor na ni.A Troj se zrovna opíral a říkal já du domů no a reflektor na něj.A zase ten kterej jakoby moderoval řekl tak a teď zpívejte a jednou mi za to poděkujete.A zpívali.Seznámili se.A pak když Troj byl ve škole viděl tam Gabriellu no a ta mu vysvětlila že se přestěhovali.

Bedřich Smetana

4. june 2008 at 16:20
Zhruba asi deset fotografií, jež postihují podobu Bedřicha Smetany (1824-1884), není tou nejlepší předlohou pro výtvarné ztvárnění mistrovy tváře.
I Smetanův portrét od Maxe Švabinského v litografickém provedení z roku 1924, jenž znárodněl, prošel vývojem: od skic do sebe pohrouženého, hluchého a trpícího Smetany až k náčrtům hrdinského typu; nakonec se jeho výtvarná podoba ustálila na syntéze rysů melancholie a osobní statečnosti, mučednictví i vítězného překonání depresívních stavů duše.
Bedřich Smetana byl mimořádný umělec nejen svým dílem, ale i lidským osudem. Pocházel z Litomyšle z rodiny sládků, studoval v Jihlavě, Havlíčkově Brodě a Plzni, v Praze byl žákem slepého Josefa Proksche, u něhož studoval kompozici i virtuózní hru na klavír. Od počátku své kariéry podvědomě cítil, že právě on může ve sféře vrcholného umění uskutečnit poslání pomoci probouzejícímu se obrozenému národu v hledání identity a v zápasu o vlastní osvobození. Bedřich Smetana patřil ke generaci umělců Národního divadla, jež ve vytvoření národního umění spatřovala nejvyšší metu svého snažení.
Ač si byl vědom cílů, jichž chtěl v hudbě dosáhnout, musel přesto v padesátých letech minulého století z existenčních důvodů opustit vlast a živit se koncertní a pedagogickou prací ve vzdáleném Švédsku. Teprve po zlomení tzv. Bachova absolutismu a říjnovém Diplomu z roku 1860, k němuž se čeští lidé upínali jako k možnosti česko-rakouského vyrovnání, se otvírá prostor i pro realizaci snah českých umělců. Smetana se vrací, aby pracoval ve prospěch českého umění. Stává se sbormistrem Hlaholu, řídí hudební školu, je dirigentem opery v Prozatímním divadle, podněcuje český hudební život činností v Umělecké besedě i hudebně kritickou prací. Svými operami Braniboři v Čechách a zejména Prodanou nevěstou na libreto Karla Sabiny dosáhl skutečného ideálu české národní hudby, jenž pak cílevědomě rozšiřoval do dalších oblastí kompozičního umění. Jeho České tance pro klavír, stylizace klavírních polek jako nejtypičtějšího projevu české tvořivosti, dua pro housle a klavír Z domoviny, sbory Věno, Rolnická, Píseň na moři, Odrodilec, Tři jezdci, Tři ženské sbory, kvartet Z mého života aj. jsou díla, jež vývoj české hudby orientovala k pozitivním národním hodnotám. V tomto směru zůstal Smetana věrný novoromantickým tendencím evropské hudby (poprvé vyjádřeným ve Švédsku symfonickými básněmi Richard III., Valdštýnův tábor a Hakon Jarl), aby mj. i na poli symfonické básně a opery uskutečňoval progresívní umělecké záměry. Šlo o dva obory, jež nejvíce napomáhaly vlasteneckému cítění a seberealizaci národního uvědomění. Dokonalým výtvorem po této stránce je Smetanův cyklus symfonických básní Má vlast, svým rozsahem a vzájemnou vnitřní vazbou ojedinělý ve světové hudební literatuře vůbec. Také opery Dalibor, Dvě vdovy, Libuše, Hubička, Tajemství, Čertova stěna, v nichž autor dokázal hudebně individualizovat slohovou výlučnost jednotlivých oper podle charakteru jejich námětů, jsou skutečnými pilíři české národní kultury. Smetanova vokální melodika se stala typem české melodiky, na niž navazovali další skladatelé včetně Antonína Dvořáka. Vrcholem Smetanovy operní tvorby byla nejen Prodaná nevěsta, jež skladateli v roce 1892 na světové výstavě ve Vídni zajistila světovou slávu, ale též Libuše, komponovaná na Špindlerův překlad německého textu Josefa Weuziga a určená ke slavnostnímu otevření Národního divadla v roce 1881. Sedm let Smetana obětavě čekal na provedení díla, byť již potom jako neslyšící tvůrce. Význam opery pro život národa byl mimořádný: pověst o Libuši a její věštba, že "český národ všechny pekla hrůzy slavně překoná", se stala apoteózou vlasti. Opera osvědčila svou životnost v nejkritičtějších chvílích národní existence - za první světové války i na počátku nacistické okupace. I v tomto smyslu je Libuše ojedinělým dílem světového repertoáru.
Druhým jedinečným vrcholem Smetanovy tvorby je již zmíněná Má vlast. Autor tu spojil minulost s přítomností i budoucností, oživil slávu českého mýtu i historie (Vyšehrad, Šárka, Tábor), krásu české přírody a života lidu v ní (Vltava, Z českých luhů a hájů), v Blaníku pak povýšil husitskou tradici nad tradici svatováclavskou, protože víc odpovídala tužbám českého národa po dosažení samostatnosti. I Má vlast v kritických chvílích národa sehrála nezastupitelnou úlohu, když duchovně stmelovala české lidi a posilovala jejich vůli k odporu. Bedřich Smetana byl vpravdě mučednickou osobností. Po svém ohluchnutí v roce 1874 se uchýlil do samoty myslivny a okolních lesů u svého švagra v Jabkenicích, kde dožíval svůj smutný a tolika bolestmi prostoupený život. Přesto v absolutní hluchotě, jež mu byla údělem na posledních deset let života, tvořil svá vrcholná díla, nejen Mou vlast a všechny další opery počínaje Hubičkou, ale i klavírní cykly Sny a České tance, oba smyčcové kvartety a též orchestrální Pražský karneval, poslední autorovo dokončené dílo vůbec. Chvíle, kdy mohl komponovat, aniž by trpěl prudkými bolestmi, byly stále řidší. Smetana dožil svůj věk v ústavu pro choromyslné v Praze a byl pochován na Vyšehradském hřbitově.
Podpis